NEWCOMERS FACULTY
Jouw T-Mobile avontuur begint hier.
Welkom bij T-Mobile! Op deze pagina vind je alles wat je nodig hebt voor een vliegende start. Je wordt ook uitgenodigd voor de Welkomstdag.
Jouw T-Mobile avontuur begint hier.
Welkom bij T-Mobile! Op deze pagina vind je alles wat je nodig hebt voor een vliegende start. Je wordt ook uitgenodigd voor de Welkomstdag.
WEGWIJS TMNL DEN HAAG
RECEPTIE
De receptie in Den Haag en Diemen is aanwezig van 8:00 tot 18:00 uur. Je vindt ze op de begane grond bij de hoofdingang.
Om gasten en eventueel nieuwe collega’s een warm welkom te kunnen geven is het belangrijk dat je jouw bezoek vooraf aanmeldt bij de receptie. Dit doe je op T-Share via aanmelden bezoekers.
FACILITIES
In het atrium naast de toegangspoortjes vind je het facility service center. Je kunt hier je post ophalen en afleveren en heb je een speciale printopdracht dan weten ze daar raad mee. Ook denken ze mee over andere facilitaire vraagstukken. Hier vind je hun contactgegevens.
IT SERVICE DESK
Problemen met jouw laptop of andere hardware?? Het overkomt ons allemaal weleens, maar gelukkig is er de IT service desk!! Loop in Den Haag naar D2 en in Diemen naar de 2de verdieping (boven de receptie). Hier kan je nieuwe hardware ophalen, jouw hardware contract ontvangen en ondertekenen en vragen stellen gerelateerd aan je nieuwe hardware.
Hier vind je meer informatie, contactgegevens, het aanmaken van een ticket en de FAQ.
PERSONEELSPAS
De pas is je persoonlijke toegangsbewijs voor T-Mobile.
In Den Haag kun je je pas aanvragen bij de receptie. Tussen 14.00 en 16.00 uur kun je een pasfoto laten maken bij de foto studio aan de achterkant van de receptie. NB. Vergeet je paspoort of ID niet! Een rijbewijs is niet voldoende.
In Diemen kun je bij HR een formulier ophalen en invullen, daarmee kun je daarna bij de receptie een toegangspas laten maken. NB. Vergeet je ID niet.
BELANGRIJKE PLATFORMEN
Binnen T-Mobile gebruiken we verschillende platformen voor formele en informele communicatie:
MANAGEMENT TEAM
Het Management Team van T-Mobile NL bestaat uit de CEO – Søren Abildgaard, directeur Transformation Strategy – John Talbot en 5 cluster-directeuren:
Foto’s en meer informatie vind je hier.
ETEN EN DRINKEN
In Den Haag kan je voor de lunch terecht bij het bedrijfsrestaurant, waar heerlijke salades, broodjes, snacks en warme maaltijden te halen zijn. Heb je jouw eigen lunch meegenomen? Gebruik de magnetrons rechts van het restaurant. (Contactloos) pinnen? Google of Apple Pay? Ja graag! Contant betalen is zó vorige eeuw dus daar doen we niet meer aan.
Buiten de deur kun je ook lunch bij de Haagse Hogeschool halen (daar hebben ze in het café bij de ingang trouwens ook super lekkere koffie!). Verder kan je voor lunch, maar belangrijker nog, voor de borrel terecht bij in Xieje of de Haagsche Wens aan de kade via de achteruitgang.
In Diemen kan je voor de lunch ook terecht bij het bedrijfsrestaurant, waar heerlijke salades, broodjes, snacks en warme maaltijden te halen zijn. Hier is ook super lekkere koffie te halen!
DRESSCODE
T-Mobile heeft een informele sfeer. Je kunt dus casual gekleed naar je werk. Sneakers zijn geen probleem! NB. Zit je in een functie waar je naar klanten moet, dan kan het zijn dat de dresscode iets anders zijn.
Als echte ambassadeur van T-Mobile kan je helemaal los gaan in de love magenta shop waar werkelijk alles magenta is – en dus niet roze! 😉
VOORDELEN
Wat een geluk dat je bij T-Mobile werkt, kijk eens wat we allemaal voor je hebben!
ORGANIZATION
T-Mobile The Netherlands BV is part of the global organization Deutsche Telekom (DT). DT has a total of more than 200,000 employees. Our company has three brands: T-Mobile, Tele2 and Ben. We are all three strong market-oriented and customer-oriented. Our organization has 5 divisions: Consumers, Entrepreneurs, CEO Staff, Technology and Finance and Corporate Support.
OUR MISSION
“Connecting everyone to the opportunities of now.”
At T-Mobile, we believe that everyone should have access to everything that this new world has to offer. Whether you are young or old, live in the city or in the countryside, are highly educated or not; we see it as our mission to ensure that everyone is connected to the source of all these opportunities. We don’t just believe in the power of technology.
We are there to connect everyone to the opportunities of now.
OUR 5 PROMISES
Our products and services are Simple, Personal and Unlimited.
T-Mobile is the top 3 on the Dutch telecom market. Of course, we will challenge the duopoly. We have translated our challenger mentality into five promises for our customers:
1. Be the first with 5G
2. Fastest mobile internet
3. Fastest fixed internet
4. Freedom of Contract
5. Unlimited for the same low price
By strongly emphasizing these five promises, we will be able to continue to offer the best deals to our customers. This allows us to strengthen our company and gain market share compared to our competitors.
OUR COMPANY VALUES
Our behavior is determined by our common values: Collaboration, Daring and Ownership. Challenging our self and the market, open and transparent cooperation and getting things done is important for our success.
In order to remain a challenger in the market, we are looking for people with a winning mentality. We have a strong focus on “wanting to be the best” and achieving results, each in its own field. You are encouraged to continue to grow and to take the next step quickly. Our employees feel at home in these strong winners and ‘can do’ culture, and are proud to be part of our progressive company.
INFLUENCING FACTORS
There are a number of factors that can have a positive and sometimes restrictive influence on our mission and our organisation.
CONNECTING SOCIETY
We believe in the power of connectivity to let people participate in society. To connect everyone with the opportunities of today. In a safe and responsible manner, in close cooperation with NGOs and the government. For example, we encourage the reuse and recycling of smartphones, we support a cooking app for the Humanitas Foundation and we teach schools about the safe use of your smartphone. And in our FutureLab we are working together with startups on a tool to let the deaf and hearing impaired participate in meetings and social interactions.
YOU!
When you take a step into the world of T- Mobile, T-Mobile facilitates you with a toolbox, which contains everything to maximize your development and enjoy your time at T-Mobile! We invite you to get the most out of it!
FUN
Young T-Mobile connects everyone within T-Mobile by organising events when it comes to entertainment and health. Think for example of cooking workshops, pubquizzes, the City Pier City Run, escape rooms, the Young Spring Festival and much more!
Also, the T-Schnee ski trip is organized every year, there are organized drinks with your team and the entire organization, you can play a game of table tennis or table football to take a moment to relax at the office, and you can give discounts to your friends & family.
LEARNING & DEVELOPMENT
You are responsible for your own development, and we give you tools to help you do that.
You decide what you want to learn by determining where you stand, where you want to go and what that means for you and for the organization. We do this by constantly reflecting in Great Conversations. There is also the opportunity to talk to our employability coaches.
Use your personal budget to attend training courses and workshops, go to conferences and read books via the T-Mobile Springest platform or sign up for our inhouse trainings.
HEALTH
It is important to feel healthy at work. We offer fruit during the winter time, unlimited massages in our massage chairs, the opportunity to practice mindfulness and much more.
INFORMATION
You can always ask your colleagues and your manager. You can also find information on the following platforms:
T-Share, where you can find practical information, company news and updates about what’s going on.
Youforce, to find information on HR related matters.
T-Mobile Campus, for all information regarding Learning & Development.